Buscar

Publicar en facebook  Publicar en twitter  Publicar en google+

Imatge
08/11/2016
Carlos Montes ha explicat que l’objectiu principal del programa és “fomentar l’esport en família”, i és per això que les excursions tindran recorreguts curts, d’uns 9 o 10 quilòmetres, per tal que s’hi puguin apuntar des dels més petits fins als més grans.

LA REGIDORIA D’ESPORTS PRESENTA UNA NOVA EDICIÓ DE RODA MÔ

Maó, 8 de novembre de 2016

Aquest matí, el regidor d’Esports, Carlos Montes, acompanyat d’Ángel Salmerón, coordinador del Servei d’Esports de l’Ajuntament, ha presentat una nova edició de Roda Mô, un programa d’excursions en bicicleta adreçat a infants i adults, que enguany arriba a la vuitena edició.

Montes ha explicat que l’objectiu principal del programa és “fomentar l’esport en família”, i és per això que les sortides tindran recorreguts curts, d’uns 9 o 10 quilòmetres, per tal que s’hi puguin apuntar des dels més petits fins als més grans. El regidor ha afegit que, a més de fomentar l’esport, el programa pretén “donar a conèixer els voltants de la nostra ciutat i, en definitiva, que la gent passi una bona estona en bicicleta”.

En total, es duran a terme sis rutes, que tindran lloc el darrer diumenge de cada mes, entre els mesos de novembre i abril, amb l’excepció de la sortida del mes de desembre, que s’avançarà al dia 18 per tal que no coincideixi amb les festes de Nadal. Tots els itineraris començaran a les 10 del matí, i tindran inici i final a la plaça de la Biosfera de Maó.

El programa de sortides és el següent:

Ruta 1: visita pista de motocròs - 27 /11/2016 - 9 km
Itinerari: plaça Biosfera, carril bici rotonda La Salle, carril bici aeroport, girar cap a Binipreu (en direcció rotonda IV fase) fins a pista motocròs, avituallament, continuar per carrer paral·lel a la ctra. general fins a Binipreu, creuar camí de na Ferranda, camí d’en Claudis, camí Negre i plaça Biosfera

Ruta 2: visita poblat de Cornia Nou - 18/12/2016 – 9 km
Itinerari: plaça Biosfera, carril bici La Salle, carril bici aeroport (fins a camí de Cornia), visita i avituallament al poblat de Cornia, direcció cap a Binipreu, camí de na Ferranda, camí d’en Claudis (fins a camí de Malbúger), carril bici en direcció Maó i ronda fins a l’hospital, en direcció tenis Malbúger, seguir fins a camí de Santa Maria i girar cap a plaça Biosfera

Ruta 3: visita Base Naval – 29/01/2017 – 10 km
Itinerari: plaça Biosfera, via Ronda, Fort de l’Eau, costa de Corea, port fins a sa Colàrsega (direcció Base Naval), avituallament i visita, sa Colàrsega i pujar per costa Dr. Guàrdia, carrer des Frares, sa Raval (fins a rotonda Dalt Sant Joan) i plaça Biosfera

Ruta 4: visita Trepucó – 26/02/2016 – 9 km
Itinerari: plaça Biosfera, direcció camí Negre (fins a camí de Malbúger), carril bici Sant Lluís (fins a rotonda Hipòdrom ), creuar ca¬rretera cap a camp de futbol, camí de Bintalfa, camí Llarg (en direcció camí Vell de Sant Lluís), camí d’en Planes, camí de na Xenxa (fins arribar a camí des Cementeri), direcció carril bici, camí de Santa Maria i plaça Biosfera

Ruta 5: visita aeroclub – 26/03/2016 – 11 km
Itinerari: plaça Biosfera, cap a carril bici ronda (per tenis Malbúger), camí Negre i tornar a carril bici - fins a s’Aeroclub-, visita a túnels i hangar, carril bici fins a camí que connecta amb camí de Santa Rita, camí darrere pista Aeroclub (direcció Llucmaçanes), camí de Malbúger, carril bici fins a camí de Santa Maria i plaça Biosfera

Ruta 6: rodar per Maó – 23/04/2016 – 10 km
Itinerari: plaça Biosfera, rodar pels carrers de Maó

Imatge

Contactau amb l’Ajuntament Si us voleu posar en contacte amb nosaltres per fer un suggeriment, una consulta o demanar qualsevol altra qüestió, ho podeu fer a la mateixa seu de l’Ajuntament de Maó (plaça Constitució, 1. Maó Tel. 971 36 98 00) o bé en el següent enllaç...

Mirarem de donar resposta a les vostres consultes com més prest millor.

Consultes i suggeriments  Queixes i fotodenúncia